Back on track!

Hej!

Borta bra men hemma bäst! Är det inte så man brukar säga? Hur skönt det än kan vara att ligga å steka i solen och bara göra ingenting så är det ändå förbannat skönt att komma hem till det vanliga igen! ^^ Ens egna säng, en lilla hundkompis, familjen, mammas mat osv.

Veckan i Egypten har varit underbar! ^^ Soligt varje dag. Vi hade 30° varje dag. Vi badade i havet, vi badade i poolen. Vi snorklade å såg Nemofiskar, rockor, Dorisfiskar, lila koraller, randiga fiskar, "anemenone", gröna fiskar, gula fiskar, zebrafiskar, lila fiskar MEN den sötaste fisken jag såg där var en liten fisk med två stora framtänder ^^ haha den var såå himla söt! ;) Vi har ätit go mat. Rökt vattenpipa. Ätit pannkakor med chokladsås på. Turkosa och klarblåa vatten med vit sand och korallrev. Melon & färsk annanas till frukost! Lovebirdsen flög hejvilt. Vi shoppade loss en sväng. Lukten & smaken av grillat saftigt kött. Var på egyptisk-afton. Gick strandpromenader. Tagit massa kort! Ja, för att sammanfatta det hela - veckan har varit väääldigt bra!

Idag ska jag hem till familjen i mitt hus! Jag har saknat dom massor och min lilla hundkompis har jag saknar jättemycket!! ♥ Jag ska gosa sönder henne. Fast ah, hon får ju inte gå sönder bokstavligen :p
Publicerat: 2010-04-02 @ 09:20:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0