I want to hear you say, you´ve got mail ♥

Hej!

Har precis målat klart ytterväggarna på min model i projektarbetet. Det ska ju vara klart nästa vecka, vi får la se hur det blir med den saken O_o

Min älskling har precis åkt iväg till sin morbror och själv har jag hunnit med massa saker idag som ex städa mitt rum, dammsugat i huset, bytt gardiner i mitt & älsklings rum, varit ute me min lilla hundkompis osv. Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Jag står i valet och kvalet för om jag ska måla mina innerväggar på modelen gula eller om jag ska ha kvar det rosa som jag har nu...

Nä, dags för en dusch, en promenix me min lilla hundkompis och att laga lite food ♥

Jag längtar efter ett mail i min inkorg (a) Ha en bra lördag!
Publicerat: 2010-04-24 @ 12:54:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0