Jag ska allt kirra en biff ;)

Hej!

Nu har jag gjort min religionsläxa. Skönt att ha något klart iallafall :p
Ikväll kommer mamma hem och imorgon målar jag klart väggarna och hämtar mina klänningar som äntligen har kommit! :D Wiiie! Jag hoppas på att den jag gillade mest passar som handen i handsken :)

Fick ett samtal idag ifrån mailkontakten idag!
Jag får hoppas på det bästa vad gäller den här saker. Vore iaf awesome om det blir så som jag tänkt! Men vi får se, biffen är inte kirrad ännu. Och blir den inte det heller så får jag försöka kirra en annan såklart. hihi! Hoppas, hoppas, hoppas ♥

Nu ska jag fixa å dona med lite andra grejer ;) Ha en bra kväll! ♥

Publicerat: 2010-04-28 @ 18:19:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0