Jag ska lära honom att dansa vals

Hej!

Sitter i skolan. Det är helt öde här. Det är bara jag här. Ingen annan. Vart är alla? Jag tror inte att dom har kommit. Det är mörkt överallt också. Det här var läskigt. Det står ett skelett bakom mig också. Jag tror jag ska bli kompis med honom. Jag tror bestämt att han heter Benjamin. Det brukar dom göra, dom där skeletten. 'Hej Benjamin vill du bli min kompis?' Han sa ja. Han sa JA. Han sa JA! HAN SA JA! Nu är jag inte ensam längre. Fast den där Benjamin säger inte så mycket. Tråkig typ det där. Han kanske vil lära sig att dansa vals? Jag tror det iallafall. Jag ska lära honom. Nu. Vi ses.
Publicerat: 2010-04-14 @ 08:59:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0