Jordgubbar i mjölk & doften av regn ♥

Hej!

Nu har min älskling åkt hem till sig så nu är det bara jag, pappa & djuren här hemma.

Åh, jag har allt mina planer inför sommaren, vill inte avslöja allt sådär på momangen men jag hoppas att det kommer bli bra :) Bara jag får mitt efterlängtade mail och ett och annat svar ifrån en annan :) Tror den här sommaren kommer att bli kanon! ♥

Det ska bli solstrålar mot huden, bad, häst i hagen, doften av regn, eka på sjön, mjukglass i stora strutar, sandön, familj & vänner, klättra i träd, smultron på strå, grillkvällar och doften av grillat kött, badbollar, sand mellan tårna, rabarberpaj, klirrande glass, doften av nyklippt gräs, värme, barnskratt och vattenplask, humlor, vandringar i skogen, jordgubbar i mjölk, musik, meta aborre, blommor, djurvännerna, blåbärsglass, gröna ängar och sena kvällar, träkojor och allt annat som hör sommaren till! ♥


Vad förknippar du med din sommar?

Publicerat: 2010-04-25 @ 11:52:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0