Lill Erik gästbloggar!

Cha cha bloggen! höhö.

Denice övade precis på sitt tal till de nationella provet, som vi har om ca 25 min.
Hon var SÅÅÅ duktig!! :) Hon ska prata om människans relation till djuren, så fint!
Talet ska va i ca 5 minuter, allra HELST precis EXAKT 5 min, och gissa vad - Denice tal är på precis EXAKT på 5 minuter (och 7 sekunder, men den fjuttiga siffran glömmer vi, hihi). 

Vi sitter nu i lilla estetsalen och myser. Karru, Maria, Marcus, Denice och JAG (elina aka lill Erik)! :D 
Vi lyssnar på den otroligt underbara och trallvänliga låten - HAKAN, HAKAN DOM KALLAR MIG FÖR HAKAN.
Haha.

Nej nu måste jag nog gå, skoj att vara gästboggare här på Denice fina blogg:) hihi.



Elina

Publicerat: 2010-04-16 @ 12:02:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0