Nu ska jag baka macaroons för första gången! ♥

Hej!

Nu är vi hemma igen. Det var kul att hälsa på nere hos vännerna. Drack supergott kaffe och hembakat bröd, mums! :) Nu har jag varit ute med hundarna, så nu är dom glada! Hihi!

Solen skiner fortfarande fast klockan är 19.15 och jag tänkte att jag skulle baka lite macaroons. Det är första gången jag ska baka macaroons och jag har hört att det lätt kan bli fel när  man gör dom så vi får se hur det går. Jag tänkte iallafall att jag skulle göra chokladmacaroons med en mörk choklad/mint-ganache! ♥ Nu håller alla tummarna för att dom ska bli bra! ;)

Ha en bra kväll! ♥

Publicerat: 2010-04-13 @ 19:27:56


2 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN - Nå drömvikten!

Du bakar så himla mycket! :D

2010-04-13 - 22:55:12 | URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: Svar till Anneli Bergman:

Men jag älskar ju att baka och laga mat ;D Märks inte det? Hihi!

Måste ju baka o se vad jag ska ha i mitt café ;)

2010-04-13 - 23:09:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0