Projektet hela dagen

Hej!

Har hållt på med projektet hela dagen.
Mamma va snäll och hjälpte mig hur mycket som helst! :) Det ska bli så skönt när det där projektet är ur världen! Sen har vi även varit iväg å hämtat hem mitt paket med klänningar och lite annat smått å gott som jag hade beställt. Den jag tyckte om mest på bild gillade jag minst :p haha! Däremot blev jag kär i två andra klänningar. Jag kommer förmodligen att behålla båda två men jag har inte klurat ut vilken utav dom jag ska ha på mig på studenten. Det återstår att se!

Dagen har även spenderats med Minna, min granne. Det var skojit! :) Men nu sitter jag här nyduschad och det är verkligen superskööööönt! ♥ Jag saknar dock min Marcus som inte är här idag.

God natt! ♥
Publicerat: 2010-04-29 @ 22:28:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0