Vackert väder & smultrondryck! ♥

Hej!

Guu va fint väder det är idag!
:D Och varmt som attan är det också! Helt underbart! Jag va ute med hundarna nyss å jag kunde inte ens ha jackan på mig, det blev helt enkelt föööör varmt! Men åh va skönt det var!

Är hemma hos älsklingen nu. Vi åkte hit ganska tidigt idag. På vägen hit svängde jag in hos Sabinas syster för att lämna 3st rödzebra ciklider, hon blev superglad å det blev jag också eftersom att jag inte ville ha dom längre. Hihi! Sen svängde vi in på h&m en sväng, jag var bara tvungen att köpa ett par jeans-leggins me zipp på sidorna! ♥ Här hos Marcus fick vi fläsk m. löksås och potatis! Mumsfilibaba! Smultrondryck på det blev super! :) Jag älskar nämligen Kiviks smultrondryck! Någon mer som tycker att den är super? ♥
Publicerat: 2010-04-11 @ 17:33:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0