What a day

Hej!

Dagen har varit ok. Vi hade kroki, hade noll koncentration och det är ganska illa när man upptäcker att man teckar människor bättre med vänster hand när man egentligen är högerhänt -.- Fick dock åka hem tidigare eftersom att jag mådde skit, magen krampa och huvudet kändes tyngren tyngst. Får se om det blir skola imorgon, ska egentligen gå på studiebesök på högskolan för att kika på grafisk design; får se hur det blir med den saken.

Har precis pratat lite med morbror i telefon, han är alltid lika pratglad. Hihi! Denises Christoffer har även sagt att han ringer mig såfort han får återbud i tattostudion! Det gillar jag! Men nu ska jag tralla ner till köket för att äta potatismos å stekt falukorv. I löööv stekt falukorv ♥

Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-04-08 @ 19:52:26


2 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN - Nå drömvikten!

Heter spelet Jessicas cupcake café? Som du spelade? För när jag söker på cupcake café så får jag bara upp det spelet..



KRAM!

2010-04-09 - 01:19:53 | URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: Svar till Anneli Bergman:

Jaaaa! så heter spelet! :D Då är det bara att ladda ner å börja spela då ;)

2010-04-09 - 16:56:16 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0