Allt i allo

Hej!

Nu är jag äntligen klar med alla affischer som jag hade jobb att göra. Jag gör nämligen valaffischerna till Kristdemokraterna i kommunen iår. Det har varit både roligt och lärorikt. Idag blev jag äntligen klar med den sista, det blev totalt 8st.

Idag kl 04.00 gick jag och Marcus upp. 16.e Augusti innebär nämligen bockpremiär! Så det skulles ut å jaga bock. Klockan fem satt vi ute å spanade, eller ah.. det var mest Marcus som spana för själv hade jag somnat på en filt brevid alla nyponbuskar i det höga gräset. Ja å gudarna må veta att det var gött å sova för klockan fem på morgonen ska man faktiskt få sova vare sig det är i sängen eller ute på någon gräsplätt! Så det så! Aja, någon bock blev det ändå inte, vi såg dock ca 3 bockar och 2 getter men ingen var tillräckligt stor tyckte Marcus. Han har nämligen spanat in en skitstor bock... och JA! Det är skitstor jag har nämligen sett den själv! Det kan säkert vara en guldbock å jag antar att en guldbock är värd att vänta på.

Nepp, nu måste jag gå å baka nåt. Blev så himla sugen på en knäckig äppelpaj, jag får se vad huset har att erbjuda för ingredienser! :) Måste även få säga det att Ann, du är mitt lyckopiller. Tack för att du finns! ♥
Publicerat: 2010-08-16 @ 17:09:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0