Den gula labradoren

Hej!

Idag ville jag bara säga att... jag blir lika fascinerad varje gång jag ser en ledarhund i arbete. Underbar syn. Så underbart att se dom jobba, att få göra allt för sin husse/matte å samtidigt må så bra! Alltid lika kul å se hundar som gillar & mår bra av sitt "jobb". Love it, love it, love it! ♥

Jag å doggen va precis ute å gick då vi gick förbi en farbror med ledarhund, en gul labbe. Hunden gick så lugnt å fint bredvid sin husse för att leda honom rätt på vägen. Den gula labradoren tittade på mig å min lilla hundkompis när vi gick förbi, den viftade lite lätt på svansen å sen såg det precis ut som att den log. Jag smälte lite där ♥
Publicerat: 2010-08-29 @ 12:14:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0