Fix å trix i lägenheten

Hej!

Idag har jag varit i lägenheten hela dagen å fixat å donat. Jag måste få säga att det blir suuuperbra! Idag har vi satt upp gardiner, tavlor, satt ihop hela soffan, fyllt alla skåpen i köket osv. Det är dock lite saker som fattas å göra. Bla ska jag måla mitt lilla rum vitt, för just nu har den en tråkig fjuttapet. Sen så måste jag, bror å kusin åka till loppisen för att gå på jakt efter ett köksbord till oss. Det kommer att bli super. Bilder på lägenheten får ni såfort jag tagit några. hö hö hö.

Imorgon börjar baby på sitt nya jobb. Han har nämligen blivit anställd på skanska å nu ska de börja bygga hus :) Är så glad för hans skull! Imorgon ska jag även hämta ut mitt paket me grejer som jag har beställt. Äntligen får jag hem min sugarpaste, mitt ätbara lim å mitt bladnervsverktyg! Jippi! I veckan ska jag börja göra alla orkideer som jag ska dekorera bröllops-cupcakes'n med. Har jag inte berättat det tidigare så, jag ska nämligen göra cupcakes till min kusins bröllop! Det ska bli väldigt roligt!

Måste även berätta att jag åt en supergod pizza idag, den hette Madonna å på den så var det följande: mozzarella, gröna oliver, salami, färska tomater å ruccolasallad. SKITgod va den! Den ska garanterat ätas fler gånger! ;D hihi! Nu ska jag va lite social här, ha re så bra tills nästa gång! Tjohej!
Publicerat: 2010-08-22 @ 23:04:21


1 kommentarer
Postat av: Angelica

Har ni flyttat hemifrån fisen?:D<3

2010-08-24 - 13:07:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0