Vi får ta en dag i taget - vi kämpar på! ♥

Hej!

Det har nu gått tre dagar sedan jag hämta hem min lilla hundkompis. Hon har ätit bra, druckit mindre bra så det har jag fått hjälpa henne med lite. Sedan har hon haft lite feber, men som tur är hade den gått ner idag å tempen va normal igen! Skönt! Dock är hon väldigt trött å så, men antar att det är så när man genomgått en sån operation, för det är ju inte direkt en liten operation och med tanke på att hon hade gått ner ett halvt kilo så kan hon nog va rätt slö. Jag räknade ut att det skulle vara som att jag gick ner 14kilo på 1 dygn. Alltså vääälidgt mycket! Menmen, vi får ta en dag i taget - vi kämpar på! ♥

För övrigt så sitter jag här å moffar i mig en hel Aladdinask i väntan på att R ska komma hit, ska få sova med honom inatt! Mys, mys, mys! i like! ♥ Ha en bra kväll!

pga. dum dator så kan jag inte lägga upp bilder för tillfället.
Publicerat: 2010-12-07 @ 21:00:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0