Käre Måns har åkt på semester.

Hej!

Min käre Måns åkte till Kristinehamn idag
. Jag hoppas att han får det bra där med hästkompisar och hela tjofaderittan. Han kanske kommer tillbaka till sommaren så att jag kan ha honom i min hage igen, men det återstår att se. Jag både hoppas på det och inte. Varför kanske ni undrar nu? Jo, jag tänker såhär, det är synd om Måns om han ska flytta hit & dit hela tiden, men det är samtidigt skönt att ha honom hemma. Men förr eller senare kommer man också till den punkten då man inte får vara egoistisk. Så, ja jag tycker att han kan stanna där om kvinnan och han trivs ihop. Det som kommer att ske kommer att ske, vad återstår att se.

Men fy vad tomt det kommer att bli utan honom. . .

För övrigt så håller jag på å baka. Åttio cupcakes ska det så småningom bli. Hihi.

Ha en bra kväll.

Publicerat: 2010-02-27 @ 18:35:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0