Back on track

Hej!

Nu har det inte blivit något bloggande på ett tag och detta pga att min morbror råkade paja min dator sådär i tid till att alla uppsattser skulle lämnas in, och dom hade jag såklart i burken. Inte sådär jättekul, men nu sitter jag vid Marcus dator. Great!

Jag tänkte på en sak. Jo, ni som inte kollar på Solsidan som går på fredagar efter Let´s dance, ni är rätt korkade må jag säga. Börja kolla för sjutton! Det är ju sprängkul!
För er som inte vet så är det ett svenskt humorprogram. Huvudkaraktärerna som är med i Solsidan spelas av Felix Herngren, Mia Skäringer, Johan Rheborg och Josephine Bornebusch. ♥  Bara det ser ju lovande ut i mina ögon! Serien är verkligen superkul & vill ni veta vad den handlar om så kan ni kika in här.

Ha en bra dag!
Publicerat: 2010-02-24 @ 10:54:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0