Cupcakes bak med småkusinerna ♥

Hej!

Idag har det varit full fart hela dagen! Phu! Jag har städat hela huset från topp till tå och senare på eftermiddagen bakade jag cupcakes med mina småkusiner. De är så söta, de hade planerat både färg & form på cupcakes´n till hela familjen! Och de hade även planerat hur de skulle duka borden och vart alla skulle sitta. Hi hi! ♥

Senare kom Marcus föräldrar & bror. Mina småkusiner fick då äntligen servera sina bakverk som de hade slitit med hela eftermiddagen, minstingen åt väl mest upp smeten förr oss medans hon stod där med sitt busiga leende och var nöjdast utav oss. Hi hi! Men hon var såklart minst lika stolt över cupcakes´n som vi andra var! ♥


Jag älskar att baka cupcakes, man får leka med färg, form & smak. Man får verkligen använda sin fantasi och vara lite kreativ. Allt det här gör så att barn tycker att det blir roligare att baka, vilket är superbra! Idag gjorde vi vanilj, choklad & mocka smaker på våra cupcakes!

Har ni någon favoritsmak på era cupcakes?
Publicerat: 2010-01-06 @ 00:06:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0