Glädjeskutt!

Hej!

Jag är bara så otroligt glad!

Som jag sa i ett tidigare inlägg så ska jag förmodligen åka till Liian´s kennel för att hälsa på Lii & hennes hundar.

För att ha någon hum om vem Lii är och så, så hittade jag några på nätet som hade köpt en bulle utav henne och dom hade bara bra saker att säga om Lii. Vilket gjorde mig väldigt glad! Dom sa även att jag fick komma till dom för att hälsa på deras bulle! Guu, vad jag tycker om snälla och rara människor! ♥ De tipsade mig även om att bli medlem på www.bullmastiff.forum24.se , så det blev jag! Kan vara bra att få reda på så mycket som möjligt om rasen!

SÅ! Idag när jag gick in här på min blogg, så hade jag fått en kommentar. Och vem var det inte om, en tjej som också hade hund från Liian´s! Hihi! Så otroligt roligt! ♥

Så nu sitter jag här & har smålett sedan jag såg kommentaren! Jag tror bestämmt att jag ska ta ett par glädjeskutt in mot badrummet för att borsta tänderna, sedan ska jag slumra in gott i min sköna säng intill min älskling! ♥

Godnatt! ♥
Publicerat: 2010-01-19 @ 22:08:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0