Ibland får man nöja sig med en bit av kakan!

Hej!

Solen skiner idag också! Underbart! ♥ Nu på morgonen var det dock -22°, vargavinter somsagt! Tyvärr blev jag inte någon vinnare av tävlingen på Fokis blogg. Det var ju lite tråkigt. Bättre lycka nästa gång kanske! Hihi!

Idag ska jag bara ta det lugnt & umgås med familjen, men först ska jag ner till stallet för att mocka, fixa & dona. Nån ridning blir det inte för min del, för lillebror hade visst "paxat" min häst & ville ut på en ridtur tillsammans med syster, ser man på! ^^ Så jag får allt nöja mig med at stå & mocka, fylla på vattnet och fixa middag till hästarna. Man kan inte få hela kakan jämt!

Vad ska ni göra idag? ♥
Publicerat: 2010-01-31 @ 11:20:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0