Jag är en mjukis!

Hej!

Nu tänkte jag gå & hoppa i säng, för imorgon måste jag gå upp tidigt till skolan. Men först tänkte jag bara visa er ett litet litet supersött videoklipp på en liten liten supersöt yorkisvalp som gnyr. Det riktigt gör ont i hjärtat när jag hör den lille, snacka om att jag är en mjukis ^^


Visst är den söt! ♥

Guu, nu saknar jag min lilla Moa, min hund, som också är en yorkis. För tillfället är jag hemma hos Marcus så hon är hon hos min mamma & pappa hemma i vår villa. Kunde inte ta med henne hit den här gången pga alla går i skolan eller jobbar här hos Marcus om dagarna, så min lilla fick vara hemma hos mina päron för där finns det alltid någon hemma! ♥ 
Lägger in några bilder på Moa! ♥


     

Godnatt! ♥  

Publicerat: 2010-01-20 @ 23:01:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0