Jag blev som barn på nytt.

Hej!

Det var värst vad den här dagen har flugit förbi. Det har varit en lugn och skön dag bortsett från våra -12° vi har haft ute. Marcus har mest varit ute och jagat idag medans bror och jag har roat oss med att fixa klart min design, vara ute med hundarna och åka spark. Det är inte klokt vad roligt det är att åka spark, man blir som barn på nytt, när man sitter där, glider fram på sparken, med en fart som får adrenalinet att kicka igång och en kall vintervind mot kinderna som plötsligt gör en helt varm!

Jag måste även berätta att min lillebror Jonathan, redan har fått 4 förfrågningar om att göra folks bloggdesigner! Jättekul tycker jag, för min design var den första seriösa han gjorde och det är redan folk som gjort förfrågningar. Så, ja, han har å göra han!

Om ni vill ha en design gjord av honom kan man kontakta honom via : [email protected] eller  gå in på hans blogg : jonathanfhors.blogg.se

Ha en bra kväll!

Publicerat: 2010-01-02 @ 18:23:25


1 kommentarer
Postat av: Anneli

Han är riktigt duktig på dethär... Går han någon datalinje? Eller tycker att han det är kul? :D

2010-01-02 - 23:28:50 | URL: http://youcantbreakmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0