På rätt spår igen!

Hej!


Jag är suuperglad! Nu kanske ni undrar varför och det ska jag berätta. Jo, min häst har betett sig jätteskumt nu på sista tiden, han har vägrat gå framåt, velat vända hela tiden osv. Men idag så skötte han sig hur bra som helst! Så nu börjar vi komma på rätt spår igen vilket känns otroligt skönt! ♥

Syrrans häst däremot är allmänt skum, hon älskar nämligen att köra ner huvudet i snön,. fråga mig inte varför men hon tycker väl att det är skönt skulle jag tro. Hi hi. Ah, iallfall, idag så skulle vi rida förbi en plogad snöhög, tror ni inte knäpphästen springer rakt mot högen för att köra ner huvudet! Det hon inte visste var att snöhögen hade frusit till is så ni kan ju ana att hästen blev en aning chockad när hennes mjuka snö hade förvandlats till is! Det såg en aning kul ut! Ha ha!
Publicerat: 2010-01-15 @ 23:38:09


1 kommentarer
Postat av: Anneli

Hahahha, vilken skum häst... Men rolig! :D

2010-01-16 - 13:24:48 | URL: http://youcantbreakmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0