Sista dagen på jullovet.

Hej!

Då var sista dagen på jullovet över. Inte kul. Jag har aldrig tyckt om skolan särskilt mycket om jag ska vara ärlig, jag har aldrig varit en sån som pluggar järnet inför ett prov, jag gör knappt mina läxor och jag har varit skoltrött sedan i 8.an. Så att lovet är slut känns inte särsklit kul. Men jag får väl göra det bästa av situationen & tänka positivt & den ända positiva tanken jag har om skolan nu är att jag bara har ett halvår kvar, sen är det slut med skola! För då tar jag studenten! Underbart! ♥

Det har inte hänt så mycket mer idag än att jag varit i stallet, lagat mat, suttit vid datorn och varit ute med min lilla Moa. Och just nu sitter jag framför tv.n tillsammans med Marcus, syster och pappa. Vi kikar på filmen "Click" med Adam Sandler som huvudroll. Den är rätt kul faktiskt!

För övrigt så är min internet jättekonstigt och segt, så jag kan knappt lägga upp en bild eller ah.. det är snarare så att jag verkligen INTE kan lägga in en bild här på bloggen och det tar ungefär 15 minuter att överhuvudtaget komma in på en sida!

Vad har ni gjort på er sista jullovsdag?
Publicerat: 2010-01-10 @ 21:48:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0