Tandkräm!

Hej!

Jo, jag tänkte på det här med tandkräm. Ni vet randig tandkräm? Alltså, jag förstår inte, klämmer man på tuben så får man ju en klump randig tandkräm på sin tandborste! Vit tandkräm med blå & röda ränder.

Men alltså, HUR blir det randigt när det kommer ut? Jag menar, klipper man upp hela tuben så ligger ju färgerna ihopblandade där inne! Det här är väldigt förrvirrande faktiskt! Hur sjutton blir det randigt?

Är det någon som har svar på detta mysterium så får ni gärna skriva & berätta!
För jag förstår verkligen inte hur ränderna blir till! Skumt!
Publicerat: 2010-01-26 @ 23:26:01


1 kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har inte en aning har heller aldrig testat att klippa upp och se hur det ser ut där inne :D

2010-01-27 - 16:10:50 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0