Baka baka liten kaka å en liten buick ♥

Hej!

Snart kommer alla gäster till Simons kalas. Hade jag vetat att kalaset skulle bli nu på kvällen så skulle jag ju ha hunnit träffa Lill Erik ju :( menmen. Jag har iallafall bakat lite grann. Jag har bakat en kladdig chokladkaka m. ett chokladganache-täcke ♥ Den ska serveras med en liten klick vispad grädde å röda vinbär ikväll hade jag tänkt :) Ska försöka se till att smita lite fint från kalaset lite senare också, tänkte åka på crousing m. Ann å buicken ;) ♥ tjalala! Mitt recept på chokladkakan får ni senare för nu ska jag platta håret å slänga på mig lite smink hade jag tänkt. Ni som känner mig vet att rouge är ett  m å s t e  i min vardag ;) hihi! Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-07-31 @ 16:28:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0