Bullbak, en hund med tassont och en bokat tid!

Hej!

Sitter här och väntar på min bulldeg som håller på å jäser. Det är tänkt att jag ska baka en cirkus 100 bullar idag! Hihi. Jag har bokat en tatueringstid nu också :) wiiiieii! Den 21.a Juli smäller det! Åh va skojigt det ska bli! Senare idag åker kusinvitamin, älskling, min lilla hundkompis och jag till min lilla hemby. Imorgon ska vi gå på marknad och jag funderar på att klippa håret en aning men det återstår att se hur det blir med den saken.

Min lilla hundkompis har fortfarande ont i benet... jag har klämt, känt och strechat hennes ben men jag hittar inget fel och hon reagerar inte på något speciellt ovanligt sett heller. Så.. jag kanske får åka in till djurdoktorn ändå. Får hoppas på det bästa. Happ happ, det stod på nätet att det skulle bli +25°c idag så ha en bra dag allihopa!
Publicerat: 2010-07-02 @ 10:55:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0