En fattig student!

Hej!

Sitter på jobbet. Snart är jobbdagen slut. Det har varit skitmycket folk idag så jag har fått dricka kallt kaffe hela dagen bara för att min stackars kopp har fått vänta på mig hela tiden. . . Kusinvitamin är här och hon får minsann dricka v a r m t kaffe. pyttsan också. Fast å andra sidan så är inte hennes kaffe lika gott som mitt för hon har 1 liter mjölk i + ca 70 sockerbitar. haha.

Ikväll blire träning med kusinvitamin och sen blire kloklippning, det är dags för min lilla hundkompis att få lite manikyr. hihi. Imorgon kommer det en leverans hit till caféet vilket innebär att jag börjar en timme tidigare. Sen så har jag fått fler jobbtider också. Där ser man. Jag som bara blev inringd för 3 dagar. haha pyttsan heller. Menmen. Klirr i kassan. Det gillar vi minsann! För att inte tala om hur behövligt det är till en fattig student. haha. för jag har ju tagit studenten å fyfan va jag é bra! hö hö hö.

Min present till min käre fästman kommer blir kanoners! :)
Publicerat: 2010-07-06 @ 17:39:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0