Hembyn

Hej!
Nu sitter jag i min lilla hemby. Klipper mig gör jag imorgon för pappsen va så trött. Men imorgon då smäller det. Poff, bang bom och håret kommer att vara väck! mohaha. Eller asså inte helt väck men lite åt det hållet. Ska lägga in bild på min nya frisyr inom de kommande dagarna. Sen så tänkte jag lägga upp den nya kategorin nu om internet vill det jag vill. En kategori vid namn Baktips, där jag lägger ut lite smått och gott om bra-att-veta-vid-bakning-saker.

Har ni inte kikat på videon jag la upp häromsistens så GÖR DET. Videon heter Rix Fm - uppsatsen om kon. Det är verkligen det bästa jag hört på länge! Jag skrattar så jag gråter när jag lyssnar på den! Så den rekommenderar jag verkligen. Ha en bra kväll för det ska jag ha! ♥
Publicerat: 2010-07-02 @ 22:15:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0