Jag som inte ens gillar fotboll.

Hej!

Värmen tar dö på mig. Hundarna ligger helt döda på golvet och orkar inte göra ett dugg och det orkar inte jag heller. Skönt iaf att det börjar bli liiiite svalare nu fram emot kvällen.

Spanien vann ju vm i fotboll igår som ni kanske redan vet. Inte för att jag är någon fotbollsfantast men fy satan va mäktigt det var, målet, glädjen. Vad mäktigt det var att se alla glada spelare efteråt, samtidigt som det gjorde ont i hjärtat att se de ledsna holländarna. Aa ruggigt mäktigt vare iallafall tyckte jag, jag som inte ens gillar fotboll.

Imorgon blire jobb men först ska jag sova i en sköön säng tillsammans med min älskling. tjohej. godnatt.
Publicerat: 2010-07-12 @ 22:30:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0