Min kalasmeny ♥

Hej!

Här har jag stått å bakat bröd hela morgonen inför mitt kalas imorgon! Jag har bakat Rosmarin - och grahamsfocaccia & Vallmo - och basilikafocaccia ♥ Riktigt bra blev det! Snart kommer min morbror hit & ikväll kommer min syster & hennes karl. Och här ska det snart ätas tacos! Men nu tänkte jag bjuda er på min 'meny' som jag har planerat och tänk å ha imorgon på mitt lilla kalas!

· Mousserande jordgubbsvin
· Krämig pastasallad m. kyckling, pesto & fetaost
· Lime & honungsmarinerade kycklingspett
· Tomatcouscous m. oliver, fetaost & parmaskinka
· Melon & basilikaspett
· Montadidos m. brie, blåbärsmarmelad och valnötter
· Focacciabröd (både rosmarin & vallmo/basilika)
· Sweetchili cream
· Äppeltzatziki
· Mozzarella & tomat bricka
· Tacopaj
· Frukttårta m. citronfromage, jordgubbar, blåbär, röda vinbär och persika

Vad tycker ni om min meny? ♥
Publicerat: 2010-07-24 @ 14:23:45


4 kommentarer
Postat av: Sofie

När blir det kalas för som vi kan komma på då? ;) Vi laddade ju upp med paket till dig redan i vintras:P HAHA!



Grattis i förskott;)

2010-07-24 - 15:48:58 | URL: http://sofierikson.zoomin.se
Postat av: ANNELI BERGMAN

Den låter kanon god! Och grattis i förskott! :)



KRAM!

2010-07-24 - 21:50:05 | URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: svar till anneli bergman:

Tack å jotack det var supergott :D

2010-07-28 - 16:45:33 |
Postat av: svar till Sofie:

HAHA! får kirra en färre ska du se :D

2010-07-28 - 16:46:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0