Om Isac & en hemåken kusinvitamin.

Hej!

Vilken underbar dag! Nu är jag äntligen hemma på rikigt igen efter en lååång men mycket trevlig dag. Min dag började med att jag åkte för att hälsa på Isac, hästen jag har skrivit om tidigare. Red först i paddocken en stund sedan en tur i skogen tillsammans med Johanna och Marwin. Isac skötte sig kanon ifrån marken. Lyssnade jättebra på mina hjälper. Hade underbara och fina gångarter. Mysig och gó i övrigt! Underbart glad blir man också när man får höra ifrån både ägare och hon som hade gården att vi passar så bra ihop, att Isac verkar trivas bra med mig och att man verkligen ser att han lyssnar på mina hjälper :) ♥ Kanske ska åka upp till honom på tisdag igen för att lära känna honom lite mer, men hur det blir med den saken återstår att se!

Nu ikväll har min kusinvitamin åkt hem. Saknar henne redan om jag ska vara ärlig. Blev väääldigt tomt nu... Har även varit med fämilyn å ätit mjukglass vid kanalen i solen sen hyrde vi en film åkte hem till bror å myste ihop oss i hans stooora soffa. hihi. Bra film vare också. Shutter Island hette den, kika på den! Nu ska jag spela lite Sims3. Najsbajs. Sov så gott allihopa!
I S A C

Bild lånad av ägare Johanna.
Publicerat: 2010-07-18 @ 23:15:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0