Rockabilly vs shabby chic

Hej!

Nu är vi tillbaka på jobbet efter lunchen. Det har varit väääldigt lugnt här på caféet idag, som ni kanske märker.. jag hinner ju blogga osv. Efter jobbet idag ska kusinvitamin och jag träna, det blir kanon! På torsdag så fyller min käre fästman år. Va ska han få i födelsedagspresent då? Förslag någon? Jag har verkligen ingen aning...

Åh vad jag drömmer om att ha ett eget litet mysigt café. Mitt rock- och 50/60-tals inspireade café. Men nu på senare dagar så har jag funderat lite, och vore det inte mysigt med ett café med lite shabby chic stil? Jag tycker att det är så himla fräscht och snyggt med shabby chic, men det är klart, jag vill ju ha mitt lilla rockabilly café också. haha. Ja, somsagt, drömmar ♥

lite bilder från idag:



Publicerat: 2010-07-05 @ 16:27:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0