Receptionist idag & bartender ikväll.

Hej!

Sitter på jobbet. Idag är jag receptionist. hö hö. Och ikväll är jag bartender nere vid teaterbaren, ska bli skojigt! Här på jobbet är det stendött! Vart är allt folk idag egentligen?

Gick upp kl 04.30 idag. Sov nämligen hos min käre fästman så jag fick gå upp tidigt då jag skulle åka hit å jobba. Så tidigt har jag inte gått upp på jag vet inte hur länge.. Danmarks resorna med estet typ. Aja. Kusinvitamin håller mig sällskap som vanligt så det är lite skönt, då slipper man ju sitta här alldeles ensam i tystnaden. Snart ska jag upp till jobb nr. 2 Caféet för att byta av Anna så att hon får gå på lunch. Efter hennes lunch är jag ledig fram tills jag börjar i baren ikväll. Det ska bli skööönt!

Hoppas det här lilla projektet jag har på G blir som jag vill nu. Ni får inte veta än. tjalala! haha!
Publicerat: 2010-07-09 @ 13:16:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0