En sommardag i Juli

Hej!

Nu har jag lagt upp ett nytt recept som ni kanske märkt. Dom cupcakes'n är verkligen super goda, fräscha och dom smakar S O M M A R! Dom måste ni bara testa på att baka! hihi.

Ikväll har jag jobbat, fick sluta typ en timme tidigare så det var superskönt! Imorgon ska jag hänga med Manda, min granne till hennes sköthäst, hon har frågat mig en massa gånger om jag vill hänga med men jag har inte hunnit förrens nu. Så det ska bli skoj att få se hennes lille sköthäst Capo. Men nu tänkte jag bjuda på en bild på Göteborg, den togs förra sommaren när lillebror, jag, min älskling, simon och kusinvitamin var på Liseberg. Bjuder även på en liten sommarlåt! ;)
Publicerat: 2010-07-14 @ 22:58:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0