Idag jobbar jag på Café!

Hej!

Nu sitter jag här vid mitt rara lilla café som jag jobbade i under mina två riktiga sommarjobbs-sommrar. Blev ju inringd somsagt eftersom den som jobbar här iår hade blivit sjuk. Så nu jobbar jag här i tre dagar. Jag totalälskar caféet. Lugnt, mysigt och roligt. l o v e l y. Idag håller kusinvitamin mig sällskap, alltid lika trevligt! ♥ Och nu ska jag prata (skriva) i ärlighetens namn: Dom har tamigfanken inte haft såhär fint här inne iår sen jag och kusinvitamin kom hit idag. Vi har nämligen plockat blommor och satt i vaser. Putsat fönstrena. Gjort iordning kyldisken. Fixat dukar och gjort sjutusan till snygga smörgåsar! hihihi!

Publicerat: 2010-07-05 @ 11:52:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0