Cykeltur & mjukglass med Angelica ♥

Hej!

Vilken underbar dag det har varit. Solen har tittat fram hela dagen! ♥ Jag och älsklingen har varit en sväng till Skara å lämnat in hans bäver & iller som ska bli skinn. Stank gjorde det ju verkligen inne där vi lämnade dom. blä! Sen har jag varit på cykeltur och ätit mjukglass med Angelica i solen. Sen kom vi hem, åt lite picnik bog å potatissallad och bakade lite wienerbrödsgrejer m. nutella och nötter i. Receptet på dom kommer senare. Mumsiga va dom iallafall ♥ Nu på kvällen kikade jag, älsklingen och Angelica på lite film och la en och annan fis. Hiiihi!

Nu ska min älskling och jag krypa ner i sängen. Imorgon ska jag ut på hästryggen en sväng och mysa med mina bebiskor hade jag tänkt! Och om Ann inte behöver köra med ensilaget hela dagen så hjälper jag henne lite grann inne i huset. Då sa vi så. godnatt på er! ♥


Publicerat: 2010-06-16 @ 00:44:50


2 kommentarer
Postat av: minna

jag läer alltid "bebiSKOR" när du skriver bebiskor. fattar inget först, höhö.

2010-06-17 - 12:21:34 | URL: http://minnah.webblogg.se/
Postat av: svar till minna:

haha!! det är du inte ensam om kan jag jutala om ;D

2010-06-17 - 22:39:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0