En dröm har gått i uppfyllelse ♥

Hej!

Nu har jag precis smällt i mig en vanilj/jordgubbsbulle. Suuupersmarrig var den! ♥ Jag tänkte att jag skulle lägga ut receptet på dom imorgon! Jag tänkte att jag skulle fixa en ny kategori här på bloggen - "Baktips". Vad säger ni om den kategorin?

För övrigt har det varit en bra dag. Min KitchenAid maskin var underbar att baka med!!! ♥ Jag älskar den! Tack allihopa! En dröm har gått i uppfyllelse - jag har äntligen min kitchenAid maskin och den var precis lika underbar som jag hade förväntat mig! Hiiihi! ♥ Nu ska jag gå å sätta mig vid tv.n för att titta på 'This is it'. Den går på kanal 3 just nu. Ha en bra kväll!
Publicerat: 2010-06-20 @ 21:32:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0