Kan inte bli mer än nöjd ♥

Hej!

Nu har jag färgat håret och provat ut smycken å så inför balen imorgon. Jag provade klänningen ihop m. alla smycken, skorna och håruppsättningen jag ska ha imorgon och jag är supernöjd med hur jag kommer att se ut! :) Skönt att man känner sig nöjd och samtidigt bekväm i det man ska ha på sig ♥

Här kommer det lite bilder ifrån årets första lunch som innehöll rökt sik och röding för min del. Supergott var det! Till fisken åt vi färskpotatis och gräddfil m. gräslök i. Jag hade även gjort tomat/vitlöks bruchettor till ♥ mums!
Publicerat: 2010-06-05 @ 23:21:37


1 kommentarer
Postat av: minna

När ska vi vara där? På studentfesten alltså :)

2010-06-06 - 17:05:24 | URL: http://minnah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0