Midsommar!

Hej!

Hoppas att eran midsommar har varit bra! Min midsommar har varit riktigt mysig och gó! Den har firats med familj och kusiner. Vi har ätit god mat och en underbar jordgubbscheesecake m. vit choklad som jag och kusinvitamin bakade! mumsfilibaba! Vi har solat och kusinvitamin och jag plockade blommor uti solen och gjorde oss varsin fin liten krans. Hihi! ♥

Nu sitter jag här hos min älskling. Vi har precis ätit en mumsig jordgubbstårta som hans mamma hade gjort. Gott gotti gott gott. Imorgon hoppas vi på att det är soligt och fint för älsklings familj har köpt en pool så här ska det minsann badas, plaskas och solas ;)



Publicerat: 2010-06-25 @ 22:58:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0