Sen åkte vi ner till byn för att köpa glass ♥

Hej!

Nu är jag hemma igen efter en kul dag hemma hos Ann. Jag och Marcus åkte dit runt 12 idag. Marcus hjälpte Johan med ensilaget och jag å Ann höll oss inomhus för att fixa och dona med alla flyttlådor osv. På eftermiddagen bar det av ut till ladugården och alla kossor. Vi jagade in kor ifrån hagen för mjölkning, jag skötte om mina små bebiskor, mjölkade några kor, skrapa skit osv. Sen åkte vi ner till byn för att köpa glass ♥ Det var inte helt fel kan jag lova, för varmt, det har det verkligen varit idag. Som vanligt så har det varit en superkul dag med Ann som vanligt med mycket skratt. Hihi!

Nu är det kvällen, hundarna har varit ute en sista kvällspromenix och jag funderar starkt på att gå ner å ta mig en macka eller två. Sen ska jag hoppa in i duschen å sen ska jag somna gott brevid min älskling ♥ Godnatt på er!
Publicerat: 2010-06-17 @ 22:44:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0