En sväng på stan med min älskling!

Hej!

Sitter här framför tv.n med min lilla hundkompis och min älskling. Vi har fått en hel del gjort idag. Vi var å kalasade för mamilami, hon blev superglad när vi kom! :) Sen åkte vi hem till Skövde igen, va en sväng på Indiska, dom har fått in många fina saker. Seb gick vi in på telia för att fylla på Marcus telefon, där träffade vi även Gustav som tydligen jobbade där & Jon som kom in i butiken! Wiie, det var länge sen jag såg Jon så det var rikigt kul att träffa på honom där på stan!

Efter telefonpåfyllning gick vi till Carlings för att handla upp våra presentkort vi fått i julklapp :) Marcus hittade ett par skitsnygga brallor & en t-shirt å jag hittade en finfin svart luvtröja med nitar på & två t-shirtar. Båda blev nöjda och glada med inköpen ♥ Sen gick vi för att prova balkläder, jag provade två lila klänningar, båda satt jättefint så jag kanske hyr någon utav dom. Men imorgon tänkte vi hinna med att åka till en annan butik för att kika på festkläder.

Nöjda å glada sitter vi nu här och fundera på att gå ut med hundarna för att sedan krypa ner, så nu säger jag nog God natt! ♥
Publicerat: 2010-03-16 @ 20:24:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0