Hajarna kommer & tar mig nu!

Hej!

Har precis kommit hem från en sväng på stan med Simon, älsklingen, Elina, Karro, Daniel & Emil :) Trevligt! Vi gick runt i lite affärer & jag köpte ett snyggt linne från h&m, ett par vita tygskor och ett hänglås till min resväska. Åh, jag känner på mig att resan kommer att bli kanon! ♥

Bara inte hajarna kommer & tar mig nu när jag har mens. Anna har ju skrämt upp mig å sagt att hajarna känner doften av EN, och observera EN droppe blod på flera kilometers avstånd! Ahhh! Hajarna kommer att äta upp mig, jag skojar inte, jag är jättenojig över det här nu! Å jag menar,. jäkla tajmat med mens på en BAD&SOLSEMESTER! Not!

Dags att epilera benen, duscha och måla naglarna! Sen blir det Andra avenyn och True blood ikväll! Wiiie! ♥ Ha en superkväll!
Publicerat: 2010-03-24 @ 19:46:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0