Hemsk film

Hej!

Nu sitter jag hemma i huset tillsammans med pappa, Jonathan, Marcus och min lilla hundkompis. Vi kikar på film, Passion of the Christ. Usch det är verkligen hemsk. Jag kommer ihåg förra gången jag skulle kolla på den tillsammans med min kusin Alexandra, då fick vi stänga av för att vi grät så mycket. Det var ju så hemsk att se när Jesus plågades och led. Den här gången ska jag försöka titta på den utan att gråta mig till halva filmen för att sedan stänga av den!

Nu ska jag kika vidare på filmen ♥
Publicerat: 2010-03-21 @ 18:16:45


2 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN - Nå drömvikten!

Den filmen är så otroligt bra, men det är väldigt starka scener i den!

2010-03-21 - 19:42:22 | URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: svar tll Anneli Bergman:

bra är den, men starka scener är bara förnamnet!

2010-03-22 - 17:11:51 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0