Koutställningen

Hej!

Ligger här i sängen med älsklingen och min lilla hundkompis. Vi är trötta och slöa så vi vilar lite. Idag har vi varit på ko-utställning i Skara tillsammans med Sabina och hennes lilla rottisvalp Vilja. Marie kom etta med sin egna lilla kalv som hon insiminerat och fött upp alldeles själv. Så dom kom vidare till championringen! Väldigt kul! Med hennes andra ko kom hon trea. Men vi stannade inte för att kolla på championringen. Vi åkte hem lite tidigare eftersom att vi skulle ha fått vänta på att alla andra klasser skulle gått i ringen innan Marie skulle in igen och vi kände att vi inte orkade vänta så länge. Jag hoppas att hon vann med sin lilla kalv nu iaf! :)

Igår va Elina & Denise här. Vi bakade cupcakes i smakerna choklad, vanilj, daim, toblerone m.m. Det blev lite fler smaker än vad vi hade tänkt oss! Hihi! Men dom blev suuuper! :) Senare på kvällen spelade vi spel, drack lite gott & åt lite cupcakes tillsammans med Mihaly, Gunilla & Marcus. Hihi! Det var en trevlig & mysig kväll! ♥

Nä, usch vad trött jag är. . . nu ska jag mysa med min älskling & min hundkompis!

Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-03-20 @ 16:33:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0