Krokimålning & Tyra Banks former ♥

Hej!

Nu har jag övat in alla 52 ord på engelska vi har i läxa tills imorgon. Shit, inte illa pinkad! Det var länge sen jag övade på glosor så noga. Hihi!

Skolan idag gick fort, vi hade krokimålning, svenska å lite arbetsmiljö & säkerhet, men där lekte vi mest. Leka måste man också göra ibland såklart dessutom är det ganska skönt för omväxlingskull att göra något annat än att bara sitta å läsa böcker, göra instuderingsfrågor & lyssna på läraren tills öronen blöder!

Nu har jag bokat min balklänning också. Jag är nöjd! För den satt skönt, hade en fin model och färgen gillade jag också faktiskt. Jag får värsta Tyra Banks former i klänningen! ♥ För en gångs skull har jag inte komplex för mina höfter! För en gångs skulle så älskar jag dom! Hihi! Underbart!

Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-03-18 @ 20:15:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0