Min lilla hundkompis

Hej!

Har precis gett min lilla hundkompis lite matolja. Så nu hoppas jag att det smörjer hennes tarmar så att hon kan bajsa lite. Man vet ju själv när man inte kan bajsa, då får man ju jätteont i magen! Må hända att hon vill ut mitt i natten nu för att bajsa, men då blir jag bara glad även om jag måste gå ut kanske vid 3.00 inatt. Det är det värt!

Blir det nu inte bättre utav matoljan så får jag kila in på apoteket imorgon efter skolan å köpa lite kur till henne, det ska tydligen finnas något på apoteket för hundar m. förstoppning. Usch, det här är inte kul! Både jag, Gunilla & Mihaly har varit ute och gått å gått å gått med henne men inget bajsande har det blivit. Jag hoppas verkligen på att oljan hjälper till lite och att hon vill ut nu snart för att bajsa!

Hoppas, hoppas, hoppas!
Publicerat: 2010-03-18 @ 21:32:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0