Om jag nu skulle ha ett

Hej!

Nu sitter jag här igen. När jag kommer hem ska jag städa Doris bur, gå ut me hunden och tvätta kläder. Hm., ja det var nog allt. Rena kläder måste jag ju ha till Egypten, åker dit på torsdag! Det ska bli super! Wiiiiie! Sola och bada hela dagarna, det är vad jag ska göra minsann! Imorgon ska jag packa alla mina saker som jag ska ha med mig & äntligen ska jag få använda mina bikinisar som jag köpte ifrån h&m. På tal om h&m, fick hem sommar/vår katalogen igår och jag har redan blivit kär i en massa plagg. Sugen på min pinuppa-tatuering är jag också för den delen. Vore inte dumt att få lite pengar sådär ifrån pengaträdet jag har i trädgården, ah, om jag nu skulle ha ett...

Drömma går ju. . .
Publicerat: 2010-03-22 @ 19:28:03


2 kommentarer
Postat av: Jossan

åhh va härligt, vill oxå ut och resa!! Visst var det mycket fint i hm katalogen, jag har redan beställt alldeles för mycket, inget pengaträd här heller.. :(

2010-03-22 - 20:50:26 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/
Postat av: svar till Jossan:

Ja! Jag ska sola åt dig också lite grann, jag lovar! ;D



Ja, det fanns MASSOR fint i katalogen!! :D

2010-03-23 - 21:11:26 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0