Pictionary & wienernougat ♥

Hej!

Ännu en söndag har gått & jag sitter hemma hos Marcus. Vi har precis spelat lite pictionary & vilka vann om inte Marcus & jag! Teamwork där! ♥ Tidigare idag så hälsade vi på hos Marcus moster Maria, trevligt trevligt! Älsklingen och jag har även varit å handlat mat tills imorgon då jag har fått den stora äran att laga förrätt, varmrätt & efterätt till hela familjen i Borgen. Vad jag kommer servera får ni veta imorgon. Hihi! ♥

Annars har dagen bara varit lugn och skön med sol såklart! Det tycker vi om, eller hur? Imorgon har vi studiedag och då blir det en sväng in till stan, för jag & Marcus ska kika på balkläder till studentbalen! Wiiie! Nu är studenten nära & det känns så himla bra! Så nu får vi hoppas att vi hittar några fina kläder till balen, för oj oj vad fina vi ska va! Hihihi! Nä, nu måste jag gå ner å kika till min wienernougat som jag gjorde för en liten stund sen, jag hoppas att det blir gott, det är nämligen första gången jag gör wienernougat så det blir spännande.

Förresten, har du tagit studenten; om du har det, vilka känslor fylldes du med när du när sprang ut på utspringet? :)

Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-03-14 @ 22:51:52


2 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN

När jag sprang ut förra året så kändes det inte så himla speciellt.. Var hyfsat full och det var en ganska tråkig dag..



I skara har dom en tradition att man går till en park där man gör olika lekar. Jag sprang runt själv och gjorde dessa lekar.. Och på kortegen hoppade jag runt för mig själv.. Ganska tråkig studentdag, och balen den var lika tråkg den med. :)



Som sagt, jag hade inte så himla mycket gemensamt med klassen.. Det var JAG och sen var det DOM.



Men jag hoppas att din student och bal blir rolig. :)



KRAM!

2010-03-15 - 00:31:57 | URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: Svar: till Anneli Bergman

Vad tråkigt att din student kändes så tråkig, tråkigt när man inte har någon gemensamt med klassen, jag kände lite så när jag på musikal, ingen rolig känsla direkt!



Men jag hoppas iaf att min student kommer att bli kanon! :D

2010-03-15 - 09:22:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0