Min dröm ♥



Hej!

Åh, vad jag längtar efter att kunna ha ett eget café!
Det skulle vara så mysigt & roligt & mumsigt! På mitt café skulle jag ha cupcakes i olika färg, form & smak, min fruktansvärt goda kladdiga kladdkaka, macarooner i olika färg & smak, glass i stora lass, cookies, cheesecake i olika smaker, amerikanska pannkakor m. lönnsirap, kaffe latte, cappucino, espresso, mint kaffe, varm choklad med grädde, mocka kaffe, olika téer, läsk, saft och på sommaren skulle jag även ha farmors underbara rabarberpaj m. vaniljkräm och maräng! ♥

Mitt café skulle gå i 50-tal-60-tal-rockabilly-anda men ändå med en mysig touch med kuddar & levande ljus. Med en jukebox fylld med alla gamla goa låtar. Schackrutiga golv & pastellfärger på både möbler, väggar & inredning. Lite surfingbrädor, neonskyltar & flamingos. Stora prickiga kaffemuggar i pastellfärger! En Elvis & en Marylin på väggen. Och en tuggummi-automat med stora runda tuggummin i olika färger skulle sitta som pricken över i.t! ♥

Sen så skulle man få ta med sin hund också, så inget hundfritt café här inte. Det kommer nog finnas en och annan liten småkaka som man kan köpa till sin hund också! ;)

Åh jag drömmer så...^^

Mitt liv tillsammans med Marcus, ett litet gulligt hus, häst, hundar, barn & mitt Café, det är min dröm! ♥ Vad är din? :)

Publicerat: 2010-03-01 @ 16:02:57


2 kommentarer
Postat av: Angelica

Haha åååh va drömmar är härligt:D

2010-03-01 - 17:39:10 | URL: http://aciano.blogg.se/
Postat av: Angelica

ska vi öppna vårat café och blomsteraffär + hund"gård" som vi en gång målade upp så fint? ;)

2010-03-01 - 17:47:11 | URL: http://aciano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0