Jag fick med mig lite viol hem! ♥



Hej!

Jar har precis kommit hem från en biltur ifrån Mariestad, usch va tråkigt det var att köra :p Men nu är i alla fall lillebror hemma igen, så att ha tråkigt under själva körandet, det var det värt minsann! ;) Nu är det bara min Marcus som fattas, jag saknar honom jättemycket! ♥

Fick med mig en massa silikon-muffins-formar & violextrakt hem! Tänkte att jag skulle fixa & dona med grejerna när jag gör cupcakes! Jag tänkte att jag skulle å göra violfrosting och violmacaroones! Visst låter det smarrigt!? Ja, jag tycker iallafall att det ska bli spännande! ♥

Har ni några förslag på vad jag skulle kunna testa för smaker i bakningen? ♥

Publicerat: 2010-03-13 @ 18:17:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0